Moja luč je lahko balon.

Ilustracija: Marlenka Stupica


... Jelki je nova žoga padla v potok in mama in očka pa tudi stari starši so ji rekli: "Nič nisi pazila na žogo!" Da ne bi videla jeznih obrazov, ki so jo gledali skozi okno, se je Jelka skrila pod svoj dežnik in zašepetala: "Moj dežnik je lahko balon!" In takrat jo je dežnik ponesel med oblake in v deželo Klobučarijo ...
Moj dežnik je lahko balon, Ela Peroci

V bistvu se mi je ta pravljica, kot otroku, zdela vedno nekam čudna. Koncept tega, da se Jelka domačim za izgubljeno žogo odkupi s podarjenimi klobuki, mi ni šel ravno v račun ... Sem pa imela knjigo zelo rada in jo redno prebirala predvsem zaradi bogatih ilustracij klobukov, ki so rasli kar po polju. Moj najljubši je bil prav ta, beli s črno čipko in modro rožo, ki ga Jelka drži v roki. 


Luč Balloon, proizvajalec Estiluz, oblikovalski studio Crous&Calogero.
Luč Balloon, proizvajalec Estiluz, oblikovalski studio Crous&Calogero.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.