Štrikarija.

Fotografinja: Tamara Reynolds


Moja babica Mama Štefka je najraje štrikala. Kot deklico me je ničkolikokrat poizkušala navdušiti nad tem »lepim, ženskim opravilom« kot ga je sama imenovala, jaz pa sem trmasto vztrajala pri gledanju televizije ali skakanju gumitvista ... Danes mi je žal. 

Štrikanje pa trenutno doživlja pravo renesanso. Med tem ko je bil pred dvajsetimi leti, v novo nastali kapitalistični Sloveniji, doma narejen pulover znak zastarelosti in smo si vsi želeli kakšnega pisanega primerka iz novo prišlega, zahodnjaškega Benetona, je danes »home-made« štrikan kos oblačila znak kvalitete, kreativnosti in podpiranja lokalnega.  

Počasi ta pletilski trend prihaja tudi v naša stanovanja. Do nedavnega smo pohištvo delili na tisto, ki je iz lesa, umetnih mas, kovine ali iz blaga. Danes pa lahko naš dom oplemenitimo z zanimivimi štrikanimi kosi pohištva. Če ste lekcije babice ignorirali, tako kot jaz, potem za vas pridejo v poštev naslednji kosi. Če ste to veščino osvojile/i potem naj bodo spodnje fotografije le navdih ...


Luč Gomitolo. Proizvajalec Diamantini & Domeniconi.
Stol oblikovalke Claire Anne O'Brien
Pouf oblikovalke Claire Anne O'Brien

Lučka Matt. Proizvajalec Ilot Ilov.
Dvosed Pleats Pleats. Oblikovalec Daniel Hedner
Lučke Granny. Proizvajalec Casamania.
Pletene blazine proizvajalca Ferm living.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.